Közeledik a nyári szünet, és felmerült bennem a kérdés, hogy érdemes-e ebben az időszakban is folytatni a logopédiai gyakorlást. Ha igen, milyen módon tudnánk ezt otthon a leghatékonyabban megvalósítani?...
tovább >>[drawattention]
Szeretettel üdvözöljük honlapunkon!
Ismerje meg széleskörű térítésmentes szolgáltatásainkat, amelyekkel különböző nehézségekre nyújtunk korszerű és hatékony megoldásokat a gyermekek és a szülők számára.
Tapasztalt szakembereink családbarát környezetben várják Önöket, hogy személyre szabott támogatással segítsék gyermeke fejlődését. Célunk, hogy minden gyermek és szülő megtalálja a számára legmegfelelőbb segítséget.

Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal! Szakértőink készséggel állnak rendelkezésére!
Szülői kérdések
Milyen tábort válasszunk? – Segítség a nyári szünet megtervezéséhez
Nyakunkon a nyári szünet és kicsit elkéstünk azzal, hogy miylen tábort is lenne érdemes választanunk. Örülnénk némi javaslatnak, ami segít nekünk a választásban. Kedves Gréta, A nyári szünet sok család...
tovább >>Tanév vége – Bizonyítványosztás
Lassan közeledik a tanév vége és megkapjuk a kisfiunk bizonyítványát. A matematikával elég sokat gyötrődtünk az elmúlt évben. Hogyan kerülhetjük el azt, hogy rosszul érezze magát? Kedves Réka, A tanév...
tovább >>Hírek
Logopédia Európai Napja 2023
Szeretettel várunk minden érdeklődőt 2023. március 6-án a Logopédia Európai Napja alkalmából megrendezett programsorozatunkra.…Tovább olvasomLogopédia Európai Napja 2023
tovább >>Logopédia Európai Napja – 2022
Minden év március 6. napján ünnepeljük a Logopédia Európai Napját. Ebben az évben a rendezvények „Az életkoron átívelő logopédia” témakör köré szerveződnek. A Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat (FPSZ) már a...
tovább >>Karantén utáni konzultáció – 2020-2022
Ingyenes segítségnyújtás a pandémiás helyzet okozta lelki nehézségek feldolgozásához Pedagógiai szakszolgálatunk képzett pszichológus, pedagógus szakemberei hétfőtől-péntekig 9.00-19.00 között ingyenesen hívható 36 80 80 40 60 számon várják azon szülők,...
tovább >>